لوگان لرمن از این وبلاگ خسته نمیشه حتی اگه.......
نوشته شده توسط : نگارنده

به نام خدا

سلام عزیزان    با اینکه خیلی از دوستای

قدیمی و جدیدی که وبلاگ ساختن  هر کدوم به یه نوعی بهانه ای برای

ادامه ندادن آوردن و وبلاگشونو بستن . الان که به آدرسای بعضی هاشون

که از  چندیدن ماه قبل نگه داشته بودم رفتم دیدم........

اما باید بگم که من لوگان لرمن از این وبلاگ خسته نمی شم حتی

اگه فقط خودم بخوام بیننده ی اون باشم  برای خودم و دلم آپ جدید

قرار میدم تا ببینیم آخر این روزگار برامون چه خوابی میبینه

و چه سر نوشتی در انتظار ماست.

 

این شعرم یکی از دوستای گلم توی قسمت نظرات گذاشته بود

حیفم اومد نزارم توی وبلاگم خیلی قشنگه

 

 از ديـار آشنـا  پـركشـيـدن  مشـكل  اسـت            ازتواي آرام جانـم ، دل بريـدن مشكل اسـت

 

  مرغ دل  شـد سالها با بام عشـقـت  آشـنـا           ز فـراز بام عشقت پـركشـيـدن مشكل اسـت


     كـي  توانـم از دلـم مهـرتـو را بيرون كنـم             مهر ديگر كس در اين دل پروريدن مشكل است


  گرچه دارم آرزوي وصلت اي سيمين بدن             غنچه نشكفـتـه راازشاخـه چيدن مشكل است


   عشق من بيرون مكن اين آشنا ازمـلك دل             در دل بيـگانه عشــقـي آفـريدن  مشكل  است


   نيست اميدي رسد بردامنـت دست  وصـال            چون زپا  افتاده ام  مقصد رسيدن مشكل است


   آنچـه آيــد  بـر سـرم از ديـده و از دل  بـود             بعد عمـري نامـرادي  لب  گزيدن  مشكل  است

امید وارم خوشتون اومده باشه دوستای عزیزم

آرزو میکنم همیشه لحظه هایی خوش مهمان قلبهای مهربونتون باشه

وعاجزانه از خدای بزرگ و مهربون می خوام در ساله جدیدشمارو به هر چی که صلاح شماست برسونه

تا  آپ بعدی  همتونو سپردم به خدای منان

                                     روزهاتون پر از عشق و صفا باشه ه     ه    ه    ه    ه





:: بازدید از این مطلب : 2009
|
امتیاز مطلب : 99
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/iloveyoulogan-813631.gif
مانلی در تاریخ : 1390/10/28/3 - - گفته است :
وبلاگ جالبی داری
میدونستی متولد29زانویه1992هست...
لوگان لرمن رو میگم...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: